Bridgestone Baltics SIA

Rehvi konstruktsiooni klassifikatsioon

gal Bridgestone’i rehvil on küljele märgitud Bridgestone’i koodinumber vastavalt rehvi spetsifikatsioonile.

Rehvi konstruktsioone klassifitseeritakse ettenähtud töötingimuste ja Bridgestone’i määratluse järgi.

MÄRKUS

* Ainult diagonaalrehvid
** Standardsed rehvid 2V metsaveotraktoritele, kuna metsa väljaveol on suur oht rehvidesse lõigete saamiseks. 

Terasest vahepadjaga diagonaalrehv
Terasest vahepadjaga maastikurehvidel on kasutatud vahepadja materjali, milles nailonist vahepadi muudetakse terastraatidega vastupidavamaks sisselõigete ja läbitorgete vastu. Bridgestone’i teraspadjaga maastikurehve kasutatakse laialdaselt karjäärides ja kivimurdudes töötavatel laaduritel, samuti maa-alustes kaevandustes ja palkide metsast väljaveol.
Rehvi suuruse määratlemine
Rehvi turvise klassifikatsioon
Rehvi konstruktsioon

Maailma suurim radiaalrehv
Diameeter 4,02 meetrit
Suurus : 59 /80 R63 ** VELS
Laius: 1,47 meetrit
Kaal: ligikaudu 5,1 tonni
Kandevõime: 101 tonni rehvi kohta

See hiigelsuur Bridgestone’i rehv projekteeriti kaevanduskarjäärides töötavatele 380 kuni 400 tonni kaaluvatele suurtele kallurveokitele paigaldamiseks. Rehv arendati välja koostöös masina konstruktoritega kõnealuste veokite tööjõudluse suurendamiseks. Mida suuremad masinad, seda suurem on ka kaevandamise tõhusus.
Rehvi 59/80R63 VELS omadusteks on väike ristlõikesuhe (madalam rõhk rehvis), uus ringvöö ja randi konstruktsioon (vähendab sisselõikeid ja läbitorkeid), paranenud kulumiskindlus (pikendab rehvi kasutusiga). Selle rehvi konstruktsioon võimaldab kanda 101-tonnist koormat ühe rehvi kohta.