Bridgestone Baltics SIA

Korduma kippuvad küsimused - Tooted

» Mida tähendavad koodid rehvi küljel?
Koodid rehvil annavad palju teavet rehvi tüübi, konstruktsiooni ja tootja kohta. Tavakasutajat kõige rohkem huvitavad andmed sisalduvad suurelt ja nähtavalt rehvile kantud numbri- ja täherühmades, nagu:

Koodi selgitus on järgmine:
195 on turvise laius mm,
70 on rehvi nn ristlõikesuhe – antud juhul näitab, et rehvi külje kõrgus on 70% turvise laiusest,
R märgib, et rehv on radiaalse konstruktsiooniga,
14 on velje diameeter tollides
91 on kandevõime näitaja
T on sõidukiiruse näitaja
» Missugust rehvi soovitate minu autole?
Oluline on paigaldada rehve, mille suurus ja tüüp sobib teie sõidukile. Kuna müügil on palju odavama hinnaga rehve, on soovitatav välja valida tunnustatud kaubamärgiga rehv, nt Bridgestone, mille valmistamisel on kasutatud uusimaid tootmistehnoloogiaid, mis tagavad nende maksimaalse ohutuse, sõidumugavuse ja juhitavuse, lisaks suure kulumiskindluse, mille tulemuseks on kulutuste vähenemine kilomeetri/miili kohta.

Täpsemat teavet teie kasutuses oleva automudeli rehvide kohta saate meie veebilehe peatükist „Car/Tyre Selector” („Auto/rehvide valimine”)
» Missuguseid rehviliike te toodate?
Bridgestone/Firestone toodab laiaulatuslikus valikus rehve sõiduautodele, mootorratastele ja rolleritele, kaubikutele, kerge- ja raskeveokitele, linna- ja kaugsõidubussidele, põllumajandusmasinatele ja maasturitele, sealhulgas ka teehöövlitele.
Samuti toodame võistlusrehve kartidele ja võidusõiduautodele – sealhulgas Ferrari ja teiste juhtivate vormel 1 tiimide jaoks maailma meistrivõistlustel, samuti US CART ja IRL sarja võistlustel. Lisaks sellele varustab Bridgestone mootorrattarehvidega motokrossi ja ringrajasõidu meeskondi.
"Euroopas müüakse pidevalt Bridgestone’i ja Firestone’i kaubamärgiga tänavasõidurehve.
Täpsema teabe saamiseks külastage Bridgestone’i või Firestone’i veebilehte ja klõpsake teid huvitavale rehviliigile."
» Kuidas rehvi valmistatakse?
Rehvi valmistamine on keeruline mitmeastmeline tootmisprotsess, milles kasutatakse erilise koostisega materjale ja rehvisiseseid konstruktsioone, mis erinevad vastavalt rehvi ettenähtud otstarbele.
Rehvi tootmisprotsessi järjestuse üldise kirjeldusega tutvumiseks avage lehekülg Rehvi tootmisprotsess (Tyre manufacturing process) ja klõpsake operatsioonide loendile, et vaadata läbi kõik rehvi tootmisprotsessi etapid.
» Missugune on rehvi kasutusiga? Kui kaua tohib rehvi kasutada / varus hoida?
Rohkem teavet leiate liiklusohutuse (Road Safety) peatükist „Tyre Service Life: Service Life for Passenger Car and Light Truck Tyres, including Spare Tyres” („Rehvi kasutusiga: sõiduautode ja kergeveokite rehvide kasutusiga, sealhulgas ka tagavararehvidel”).