Bridgestone Baltics SIA

Korduma kippuvad küsimused - Korporatsioon/finantsseisund

» Millal teie ettevõte asutati?
Bridgestone Corporation asutati Jaapanis 1931. aastal. Selle asutajaks oli Shojiro Ishibashi (tema nimi tähendab ‘kivist silda', ‘stone bridge' inglise keeles). Harvey Firestone rajas juba 1900. aastal ettevõtte Firestone Tire and Rubber Company USA-s.
Bridgestone omandas Firestone’i aastal 1988 ning Bridgestone/Firestone Europe loodi aastal 1990. Lisateabe saamiseks ajalooliste üksikasjade kohta külastage meie ettevõtte veebilehe ajaloopeatükki „Corporate” („Ettevõte”).
» Kui palju inimesi töötab Bridgestone’is?
Maailmamastaabis pakub Bridgestone Corporation tööd peaaegu 105 000 inimesele.
» Kust on võimalik leida teavet teie ettevõtte finantsseisukorra kohta?
Teavet ettevõtte finantsseisukorra kohta on võimalik saada ettevõtte veebilehelt, peatükist „Bridgestone Corporation”, kust saab möödunud aastate finantsaruandeid ka alla laadida.
» Kuidas ma saan töökohta taotleda?
Teavet vabade töökohtade ja selle kohta, kuidas tööd taotleda, leiate meie veebileheküljelt Töökohad (Careers). Kas te soovite ühineda Bridgestone’i perega?
» Missugused on Bridgestone’i uusimad tooted ja arengud?
Meie tooted arenevad pidevalt.
Hiljutised uuendused hõlmavad Bridgestone’i RFT Run Flat-tehnoloogiat, mis võimaldab sportautode tipptootjate, nagu BMW, Porsche ja Lexuse võidusõitjatel ohutult sihtpunkti jõuda ka läbitorgatud rehviga.
RFT-tehnoloogia veel üheks eeliseks on ruumi ja auto raskuse kokkuhoid, mida annab mittevajaliku tagavararatta puudumine.
Üheks huvipakkuvaks arenguks veoautode ja busside maailmas on ülimadalad ja ülilaiad rehvid Greatec Mega Drive (GMD), mis asendavad raskeveokite tagasildadel tavapäraseid topeltrehve.
Tagasi pöördudes läbitorgatud rehvide probleemi juurde võib öelda, et tänapäeval varustatakse rehvid erilise automaatselt täispuhutava Aircept siselohviga, mis säilitab rehvis piisava rõhu, et juhile jääks aega ohutu peatumiskoha leidmiseks.
Värskemaid teadaandeid toodete, tehnoloogiate ja ettevõttes toimuvate sündmuste kohta leiate Bridgestone’i ja Firestone’i uudistelehtedelt.

» What is your business strategy?
Maailma mastaabis on Bridgestone Corporation’i eesmärgiks juhtpositsioon kõigis valdkondades: rehvide tootmistehnoloogias, toodangu kvaliteedis, müügimahtudes ja klienditeeninduses. See positsioon on Aasias juba saavutatud, edasine võitlus juhtpositsiooni eest toimub praegusel ajal USA-s ja Euroopas.
Bridgestone Europe’i jaoks on vahetuks sihtmärgiks saada rehviturul tugevaks number kaheks. Meie osalemine F1 võistlustel mängib selles strateegias tähtsat osa, aidates laiendada kaubamärgi tuntust Euroopas, kus 17-st Grand Prix’ võistlusest viiakse läbi 11.
Alates 1996. aastast on meie kaubamärgi tuntus viiel peamisel müügiturul (Saksamaal, Hispaanias, Ühendkuningriigis, Itaalias ja Prantsusmaal) kasvanud iseeneslikult kolmekordseks.
» Missugune on praegusel ajal Bridgestone’i positsioon maailma rehviturul?
Maailma mastaabis oli Bridgestone Corporation rehvide müügiturul 2001. aasta andmete põhjal teisel kohal, turuosaga ligikaudu 19%. Kuid vaadeldes kõigi kummitoodete turgu (rehvid ja muud kummitooted peale rehvide), siis on Bridgestone esimesel kohal.
Laiaulatuslikumat statistikat leiate ettevõtte veebilehelt, kummitoodete ja rehvide turustuse peatükist „Rubber and Tyre market”.
» Missugune on teie osalus mootorispordis?
Mõlemad kaubamärgid, Bridgestone ja Firestone, on mootorispordis hästi tuntud ja kõrgelt hinnatud nii mootorratturite kui ka autosportlaste seas.
Kuue aastaga, olles vormel 1 maailma meistrivõistluste rehvide tarnija, on Bridgestone oma osavõtuga 100-st Grand Prix’ võistlusest kaasa aidanud 70 tähelepanuväärse võidu saavutamisele. Michael Schumacheri ja Scuderia Ferrari erakordsele edule möödunud hooaegadel, võidetud viiele võidusõitja- ja viiele konstruktoritiitlile andis Bridgestone oma panuse.
USAs on Firestone’il pikaajalised traditsiooniks muutunud sidemed spordiga, edukas osavõtt toimuvatest CART- ja IRL-sarja MotoGP-st ja 125 cc mootorrataste Grand Prix’ ringrajavõistlustest, motokrossidest ja SuperMoto võistlustest ning veel muudestki, kus Bridgestone aktiivselt tegutseb.
Ta on ka üheks juhtivaks jõuks kardisõidu ja mitmesuguste kohalike motospordi võistluste ja rallide korraldamises.

Täpsema teabe saamiseks külastage Bridgestone’i veebilehe eraldi mootorispordile pühendatud peatükki.