Bridgestone Baltics SIA

BT-016

Nüüd on igal mootorratturil võimalik kogeda Bridgestone’i MotoGP tehnoloogiat, mis on pärit MotoGP ringradadelt.
Battlax BT-016 rehvisari on välja töötatud maksimaalselt sportliku soorituse tagamiseks neile motomeestele, kes on pühendunud motospordiratastele – koos võimalusega nautida Bridgestone’i MotoGP mitmekihilise liittehnoloogia pakutavat ülihead haarduvust.
Võrreldes BT-014 rehvisarjaga, mida BT-016 järk-järgult asendama hakkab, on tsikli kontrollitavus paranenud kõikide sõidustiilide puhul. BT-016 rehve iseloomustab oluliselt parem kontaktitunnetus, tagasiside, stabiilsus ja haarduvus, aga ka pikem kasutusaeg ja madalam müratase.

MotoGP liittehnoloogia tagab maksimaalse haarduvuse
Bridgestone kombineeris oma tipptasemel MotoGP konstrueerimistehnoloogia otse-ja kurvisõidu alase SACT (Straight And Cornering Technology) uusima liitsegutehnoloogiaga, et toota sportrehv, mis annab pidurdamisel, kurvivõtmisel ja kiirendamisel ülihea haarduvuse.
BT-016 esirehvis on uus kolmekihiline koostesegu (3LC): jäik keskosa parandab mootorratta kontrollitavust lineaarsel trajektooril ja pikendab rehvi kasutusaega ning protektori servades kasutatud elastsem segu tagab suurepärase haarduvuse ja tugeva kontaktitunnetuse.
BT-016 tagarehvis on Bridgestone’i uue tehnoloogia alusel välja töötatud viiekihiline koostesegu (5LC), mida tänavasõidurehvides kasutatakse esmakordselt. Rehvi jäik keskosa annab hea stabiilsuse ja suurema läbisõidu, protektori servades kasutatud segu edastab mootorivõimsuse teekattele tugeva veojõuga ning rehviääre materjal tagab suure kaldenurgaga kurvides tugeva külghaarde ja kaaluka kontaktitunnetuse. Sirgjoonelisel trajektooril on stabiilsus nii hea, et tekib tunne rööpal sõitmisest.

Parem lineaarsus ja sportlik käsitsemine
Esi- ja tagarehvide konstruktsioon põhineb Bridgestone’i teenekal kõrgpinguldatud nööridega platvormil HTSPC (High Tensile Super Penetrated Cord), mis on kombineeritud terasest monospiraalse vööga (MSB). Rehvide monoliitne konstruktsioon parandab libisemiskontrolli ja trajektoori säilitamist kurvisõidul, pakkudes samal ajal head amortisatsiooni. Materjali suurem survejäikus aitab säilitada ühtlast kontaktpinda ja parandab stabiilsust suurtel kiirustel.
Esirehvi protektoril on veerepinna keskosas S-kujulised ristdiagonaalsed sooned tsikli hõlpsamaks käsitsemiseks, suurepärase tagasiside saamiseks ja heaks sooritusvõimeks märjal teekattel. Tagarehvi protektorimustris on L-kujulised sooned, ilma keskosa ristsoonteta. See tähendab tugevamat veojõudu ja madalamat rehvimüra, mis on eriti märgatav maanteesõidukiirustel 80 km/h kuni 110 km/h. Mõlema rehvi veerepinnad pakuvad esmaklassilist haarduvust, sest tühiku ja materjali suhe on madalam, kõigest 6% võrreldes BT-014 esirehvi 11% ja BT-014 tagarehvi 10%-ga.

Strong OE sales
Mootorrattatootjatele avaldab Bridgestone’i uus hüpersport-rehv kahtlemata muljet. Individuaalselt kohandatud konstrueerimistehnoloogiad, kus kasutatakse ühesugust protektorimustri kujundust, on toonud Battlax BT-016 rehvisarjale ametliku kuuluvuse 2008. aasta juhtivate mootorrattamudelite (näiteks Yamaha YZF R6) originaalvarustusse ning Suzuki GSX-R600 ja 750 on suundunud 100% Battlax BT-016 rehvidele.
Euroopa motomeeste jaoks on Battlax BT-016 mototarvikute turul saadaval neljas esirattasuuruses ja seitsmes tagarattasuuruses.
Täpsem info: