Bridgestone Baltics SIA

BT-023

Bridgestone on uue Battlax BT-023 rehvisarja välja töötanud järjekindlaks kõrgtasemel soorituseks nii maanteesõidul kui ka motovõistlustel. Rehvis on ühendatud mõlemas kategoorias vajalikud omadused: kulumiskindlus, pikk kasutusaeg ja hea sooritusvõime märja teekattega maanteesõidul ning suurepärane haarduvus ja juhtimiskontroll sportlikul sõidul. Battlax BT-023 annab võimsamate tsiklite omanikele laiemad valikuvõimalused.

Järjekindel sooritusvõime nii maanteel kui ka ringrajal
Bridgestone’i eesmärk on oma positsiooni tugevdamine mootorrattarehvide turu sportliku tänavasõidu sektoris, tuues 2010. aasta veebruaris turule Battlax BT-023 rehvisarja. Täiustatud uus rehv parandab märkimisväärselt oma eelkäija sooritusvõimet, vastates nii olulisematele maanteesõidu kriteeriumitele (pikk läbisõit, hea sooritusvõime märjal teekattel) kui ka kõige nõudlikumate motosportlaste ootustele.

Läbisõit ja märg teekate
Battlax BT-023 rehvidel on esmaklassiline kulumiskindlus ja suurepärased kurvisõiduomadused märjal teekattel – tänu ümberdisainitud nurga-soone mustrile ja ränirikkale Silica Rich Ex koostesegule koos RC-polümeeriga.

Mugavus ja stabiilsus
Nii esi- kui ka tagarehv on konstrueeritud Bridgestone’i teeneka monospiraalse vöö (MSB) tehnoloogia abil, tagades tipptasemel haarduvuse ja amortisatsiooni ning lineaarse trajektoori probleemitu järgimise igal kiirusel.
BT-023 esirehvis on uus kolmekihiline koostesegu (3LC): laia kontaktpinnaga keskosa parandab mootorratta kontrollitavust ja sõidusujuvust maanteesõidul ja protektori servades kasutatud elastsem segu tagab kindlustunnet andva haarduvuse kurvides. Tulemuseks on kindel ja turvaline sõidutunne, rikkalik tagasiside ja ohutu kontaktitunnetus kõikvõimalikes tingimustes.
Battlax BT-023 tuleb turule viies esirattasuuruses (60- kuni 80-sarjad) ning seitsmes tagarattasuuruses (50- kuni 70-sarjad). Raskekaalulistele mootorratastele (näiteks BMW K1300GT, 120/70ZR17 ja 180/55ZR17) töötatakse välja täiendav spetsifikatsioon. See valikuvõimalus, kus esirehvi spetsiaalne protektorimuster ja ristvöökonstruktsioon on kombineeritud tagarehvi MSB + 1 vöökonstruktsiooniga, on välja töötatud selleks, et tõsta raskete mootorrataste käsitsemishõlpsust, lühendada pidurdusteekonda ja pikendada rehvide kasutusaega.
Uus Battlax BT-023 rehvisari jõuab Euroopa turgudele 2010. aasta veebruaris.
Täpsem info: