Kõrgtehnoloogiline monospiraalne vöö tagab nii jäikuse kui ka kõrgetasemelise summutusvõime sujuva ja mugava sõidu jaoks.
KÕRGPINGULDATUD NÖÖRI PLATVORMIL (HTSPC) PÕHINEV KONSTRUKTSIOON
PAREM IGAKÜLGNE JUHITAVUS
Terasnööri materjal on valmistatud eraldi kummiisolatsiooniga sisemistest filamentkiududest, millel on kõrge soojusjuhtivus, mis parandab soojusülekannet ja vähendab kummi lõhkemise ohtu. Funktsioonid tagavad suurel kiirusel stabiilsuse, haarduvuse, summutuse ja vastupidavuse.
MONOSPIRAALNE VÖÖ (MSB)
VÄHEM SOOJENEMIST SÕITMISE AJAL, ROHKEM STABIILSUST
Rehvi ringjoonele mähitud kerged ja vastupidavad nöörid tagavad sujuva haarduvuse. See aitab kaasa suurele jõudlusele, vähendades kaalu, parandades haarduvust, pöörlemisstabiilsust, sooritust suurel kiirusel ja amortisatsiooniefekti.
SILICA RICH EX-i SEGU ESIREHVI JAOKS
KINDLAM ESIREHVI HAARDUVUS
Toimivust märgades oludes parandab ränidioksiidi märkimisväärselt suurem kogus võrreldes tavapärase seguga SILICA RICH.
RC-POLÜMEER
KINDLAM HAARDUVUS TEEL
RC-polümeeri tehnoloogia optimeerib ränidioksiidi jaotumist kummisegus ja parandab turvise paindlikkust, tagades parema haardumise teepinnaga nii kuuma kui külma ilmaga. Molekulaarse hõõrdumise vähenemine parandab ka veeretakistust, suurendades seega kütusesäästlikkust.
TUGEVAM HAARDUVUS, SUUREM LÄBISÕIT
Bridgestone’i NanoPro-Tech™ tehnoloogia optimeerib rehvi toimivust molekulaarsel tasandil. See aitab vähendada hõõrdumist, kuumust ja turvise deformatsiooni rehvi pöörlemise ajal, mille tulemuseks on parem turvise haarduvus ja pikem kulumisiga.
3-KIHILINE TURVISESEGU (3LC) + KATTE JA ALUSE SEGU
3-kihiline turvisesegu (3LC) tagab turvise keskosa läbisõidu ja õlgade haarduvuse, samas kui selle all olev katte ja aluse kiht suurendab turvise jäikust, et tagada parem haarduvus, löögileevendus ja toimivus iga ilmaga.
Kõrgtehnoloogiline monospiraalne vöö tagab nii jäikuse kui ka kõrgetasemelise summutusvõime sujuva ja mugava sõidu jaoks.
5% kõrgem kontaktpind koos suure haarduvusega seguga tagab läbimurde keerulistes tingimustes.
Suurem maapinnaga mittekokkupuutepinna/kokkupuutepinna suhe õlgade piirkonnas, et leida õige tasakaal jäikuse ja deformatsiooni vahel maksimaalse tagasiside ja kindlustunde saavutamiseks.
Soone optimeeritud asend võimaldab suuri klotse, mis tagavad turvise suure jäikuse ja suurema hõõrdumise isegi märjal pinnal.
Ei mingit ohverdamist A41 eelkäija tõestatud ja silmapaistvas kulumiseas.