Soone optimeerimine: suurem keskmine soone maht koos ühtlasema soonte vahekorraga kontaktpunktis viib soonte ja vee ärajuhtimise optimeerimiseni. Selle tulemuseks on parem veojõud MÄRJAL teel, pidurdamisvõime ja haarduvus.
RC-POLÜMEER
KINDLAM HAARDUVUS TEEL
RC-polümeeri tehnoloogia optimeerib ränidioksiidi jaotumist kummisegus ja parandab turvise paindlikkust, tagades parema haardumise teepinnaga nii kuuma kui külma ilmaga. Molekulaarse hõõrdumise vähenemine parandab ka veeretakistust, suurendades seega kütusesäästlikkust.
TUGEVAM HAARDUVUS, SUUREM LÄBISÕIT
Bridgestone’i NanoPro-Tech™ tehnoloogia optimeerib rehvi toimivust molekulaarsel tasandil. See aitab vähendada hõõrdumist, kuumust ja turvise deformatsiooni rehvi pöörlemise ajal, mille tulemuseks on parem turvise haarduvus ja pikem kulumisiga.
KÕRGPINGULDATUD NÖÖRI PLATVORMIL (HTSPC) PÕHINEV KONSTRUKTSIOON
PAREM IGAKÜLGNE JUHITAVUS
Terasnööri materjal on valmistatud eraldi kummiisolatsiooniga sisemistest filamentkiududest, millel on kõrge soojusjuhtivus, mis parandab soojusülekannet ja vähendab kummi lõhkemise ohtu. Funktsioonid tagavad suurel kiirusel stabiilsuse, haarduvuse, summutuse ja vastupidavuse.
MONOSPIRAALNE VÖÖ (MSB)
VÄHEM SOOJENEMIST SÕITMISE AJAL, ROHKEM STABIILSUST
Rehvi ringjoonele mähitud kerged ja vastupidavad nöörid tagavad sujuva haarduvuse. See aitab kaasa suurele jõudlusele, vähendades kaalu, parandades haarduvust, pöörlemisstabiilsust, sooritust suurel kiirusel ja amortisatsiooniefekti.
SILICA RICH-i SEGU TAGAREHVI JAOKS
TUGEVAM HAARDUVUS MÄRGADES JA KÜLMADES TINGIMUSTES
Silica Richi segu tagab hea haarduvuse madalatel temperatuuridel sõidu alguses ja paistab silma suurepärase sooritusvõimega märjal teel.
Soone optimeerimine: suurem keskmine soone maht koos ühtlasema soonte vahekorraga kontaktpunktis viib soonte ja vee ärajuhtimise optimeerimiseni. Selle tulemuseks on parem veojõud MÄRJAL teel, pidurdamisvõime ja haarduvus.
Klotsimuster annab AT41-le maastikurehvi ilme, isegi kui see on mõeldud kasutamiseks maanteel. Uus klotsikuju hoiab ära ka rehvi õlaosade osalise kulumise.
Kasutatav matkasegu (taga 3-kihiline turvisesegu) tagab suurepärase toimivuse kuival/märjal teel lisaks suurele läbisõidule.
Kõrgtehnoloogiline monospiraalne vöö tagab nii jäikuse kui ka kõrgetasemelise summutusvõime sujuva ja mugava sõidu jaoks. Koos uue mustriga tagab see suurepärase stabiilsuse.