Uus mustrikujundus koos asümmeetrilise klotsimustriga tagarehvile parandab veojõudu ja koos madalama klotsisuhtega suurendab kasutusulatust.
Uus mustrikujundus koos asümmeetrilise klotsimustriga tagarehvile parandab veojõudu ja koos madalama klotsisuhtega suurendab kasutusulatust.
Välja töötatud tihedas koostöös rahvusvahelisel ringrajal sõitvate professionaalsete sõitjatega.
Pärast punkrisoone ümberkujundamist suutsime suurendada kontaktitunnetust, parandada haardumistunnet ning suurendada haarduvust ja veojõudu. Uus punkrisoon vähendab ka turvise jäikust, et tagada optimaalne stabiilsus.
Jahutusribide lisamine loob õhuvoolu läbi külgseina eendite. Seetõttu on X31-l parem rehvi pinna jahutav toime, väiksem rehvi lagunemine ja ühtlane toimivus kogu rehvi kasutusaja jooksul.