Rehvile mõjuvate jõudude suuna uurimine määratles R11 mustri disaini uue nurga, et maksimeerida kontaktpinda kõigis faasides.
KÕRGPINGULDATUD NÖÖRI PLATVORMIL (HTSPC) PÕHINEV KONSTRUKTSIOON
PAREM IGAKÜLGNE JUHITAVUS
Terasnööri materjal on valmistatud eraldi kummiisolatsiooniga sisemistest filamentkiududest, millel on kõrge soojusjuhtivus, mis parandab soojusülekannet ja vähendab kummi lõhkemise ohtu. Funktsioonid tagavad suurel kiirusel stabiilsuse, haarduvuse, summutuse ja vastupidavuse.
VARIATIIVNE MONOSPIRAALNE VÖÖ (V-MS-BELT)
GP-VÖÖ (GP BELT)
Tavalisele MONOSPIRAALSELE VÖÖLE (MS BELT) lisatud uus vöö. Tänu maapinnaga kokkupuutepinna suurendamisele on paranenud haarduvus kurvides. See aitab kaasa ka maapinnaga kokkupuutepinna vähenemisele, mis põhjustab libisemist, ja tagab parema kontrolli kulumise üle.
Rehvile mõjuvate jõudude suuna uurimine määratles R11 mustri disaini uue nurga, et maksimeerida kontaktpinda kõigis faasides.
Vajalik enesekindlus, et läbida ring ringi järel rekordaegadega.
Saadaval kõikidele kategooriatele, mis vajavad FIM-i homologeeritud rehvi.
Eelkäijaga võrreldes paranes ringiaeg 1,3%.
Uus konstruktsioon suurendab pidurite mõju, et oleks võimalik saavutada kiirem sisenemine kurvi.
Hoiatus: Kõik NHS-i (not for highway service) tüüpi mootorrattarehvid on mõeldud ainult võidusõiduks ja neid ei saa kasutada avalikel teedel. Seetõttu ametlikku heakskiitu ei ole. Palun tutvuge võidusõidu- või maastikusõidurehvide valikuga ja/või võtke ühendust kohaliku edasimüüjaga.