Esmaklassilised segud ja radiaalne konstruktsioon säilitavad suurepärase läbisõidu.
KÕRGPINGULDATUD NÖÖRI PLATVORMIL (HTSPC) PÕHINEV KONSTRUKTSIOON
PAREM IGAKÜLGNE JUHITAVUS
Terasnööri materjal on valmistatud eraldi kummiisolatsiooniga sisemistest filamentkiududest, millel on kõrge soojusjuhtivus, mis parandab soojusülekannet ja vähendab kummi lõhkemise ohtu. Funktsioonid tagavad suurel kiirusel stabiilsuse, haarduvuse, summutuse ja vastupidavuse.
MONOSPIRAALNE VÖÖ (MSB)
VÄHEM SOOJENEMIST SÕITMISE AJAL, ROHKEM STABIILSUST
Rehvi ringjoonele mähitud kerged ja vastupidavad nöörid tagavad sujuva haarduvuse. See aitab kaasa suurele jõudlusele, vähendades kaalu, parandades haarduvust, pöörlemisstabiilsust, sooritust suurel kiirusel ja amortisatsiooniefekti.
SILICA RICH EX-i SEGU ESIREHVI JAOKS
KINDLAM ESIREHVI HAARDUVUS
Toimivust märgades oludes parandab ränidioksiidi märkimisväärselt suurem kogus võrreldes tavapärase seguga SILICA RICH.
RC-POLÜMEER
KINDLAM HAARDUVUS TEEL
RC-polümeeri tehnoloogia optimeerib ränidioksiidi jaotumist kummisegus ja parandab turvise paindlikkust, tagades parema haardumise teepinnaga nii kuuma kui külma ilmaga. Molekulaarse hõõrdumise vähenemine parandab ka veeretakistust, suurendades seega kütusesäästlikkust.
TUGEVAM HAARDUVUS, SUUREM LÄBISÕIT
Bridgestone’i NanoPro-Tech™ tehnoloogia optimeerib rehvi toimivust molekulaarsel tasandil. See aitab vähendada hõõrdumist, kuumust ja turvise deformatsiooni rehvi pöörlemise ajal, mille tulemuseks on parem turvise haarduvus ja pikem kulumisiga.
Esmaklassilised segud ja radiaalne konstruktsioon säilitavad suurepärase läbisõidu.
Hüperspordilaadsed mustrid tagavad uskumatu veojõu ja sirgjoonelise stabiilsuse.
Suur kontaktpind maksimeerib haarduvust ja tagab suurepärase pidurdamise ja kiirenduse.
Optimeeritud soone nurk ja jaotus tagavad suurepärase stabiilsuse.