Battlax-racing-rs11

SPORT MOOTORRATTAREHV
alt text
Lohista selle rehvi pööramiseks

Battlax-racing-rs11

SPORT MOOTORRATTAREHV
Lohista selle rehvi pööramiseks
  • 20% tugevam ja 10% parem haarduvus
  • Võistlusrajalt teele kompromissideta
  • 2-minutilisel ringil 2 sekundit kiirem
  • 4 esmaklassilise OEM-mudeli valikut
  • Tagasiside ja toimivus
Loe lähemalt Loe vähem

Laadi alla Battlax-racing-rs11 Rehvimõõtude tabel

Laadi RACING-RS11 rehvimõõtude tabel alla

Tehnoloogiad

MONOSPIRAALNE VÖÖ (MSB)

VÄHEM SOOJENEMIST SÕITMISE AJAL, ROHKEM STABIILSUST

Rehvi ringjoonele mähitud kerged ja vastupidavad nöörid tagavad sujuva haarduvuse. See aitab kaasa suurele jõudlusele, vähendades kaalu, parandades haarduvust, pöörlemisstabiilsust, sooritust suurel kiirusel ja amortisatsiooniefekti.

VARIATIIVNE MONOSPIRAALNE VÖÖ (V-MS-BELT)

3-KIHILINE TURVISESEGU

3-KIHILINE TURVISESEGU

Bridgestone’i täiustatud 3-kihiline segutehnoloogia teie esirehvi jaoks. Topeltsegu turvise keskel on kõva, et tagada tugeval pidurdamisel stabiilsus, lineaarne juhitavus ja suur läbisõit. Õlgadel on segu pehme ja kleepuv, et tagada maksimaalne haarduvus kurvides ... kuni täieliku kaldenurgani.

KÕRGPINGULDATUD NÖÖRI PLATVORMIL (HTSPC) PÕHINEV KONSTRUKTSIOON

PAREM IGAKÜLGNE JUHITAVUS

Terasnööri materjal on valmistatud eraldi kummiisolatsiooniga sisemistest filamentkiududest, millel on kõrge soojusjuhtivus, mis parandab soojusülekannet ja vähendab kummi lõhkemise ohtu. Funktsioonid tagavad suurel kiirusel stabiilsuse, haarduvuse, summutuse ja vastupidavuse.

KATTE JA ALUSE SEGU

Bridgestone'i MotoGP arendusest tulenev pehme välimine (katte) segu annab teile kõrgetasemelise haarduvuse. Sisemine (aluse) segu on samal ajal kõvem, pakkudes rehvile optimaalset jäikust. Kuid isegi turvise kuludes ei puutu kõvem alussegu teega kokku – seega teid ei taba halb üllatus seoses haarduvuse kaoga!

Eelised ja omadused

Tagasiside ja täpsus

Kõvema kesksegu ja pehmema õlasegu ühendamine loob õige kombinatsiooni stabiilsuse ja haarduvustunde jaoks, ilma et see mõjutaks tagasisidet.

Peen süsinikuosakestega lähenemine

Uue molekulaarse peente süsinikuosakestega lähenemisviisi kasutuselevõtt, mis parandab haarduvust

Esimene variatiivse monospiraalse vööga (VMSBelt) maanteerehv

RS11, mis on välja töötatud kõrgeimates võidusõiduklassides välja töötatud materjalidest, on esimene maanteedele orienteeritud rehv, mis kasutab Bridgestone’i uuenduslikku vöökonstruktsiooni. See variatiivne monospiraalne vöö (V-MS-Belt) optimeerib turvise jäikuse jaotust

Mustri kujundus tuleneb võidusõidust

RS11 mustri disain tuleneb otseselt Bridgestone’i uusimast soonega võidusõidurehvist. Kohandatud ja optimeeritud kontaktkoha omaduste maksimeerimiseks.

LISATEAVE