Spetsiaalselt koostatud ja strateegiliselt paigutatud segud tagavad usaldusväärse haarduvuse vähese hõõrdumisega pindadel.
KÕRGPINGULDATUD NÖÖRI PLATVORMIL (HTSPC) PÕHINEV KONSTRUKTSIOON
PAREM IGAKÜLGNE JUHITAVUS
Terasnööri materjal on valmistatud eraldi kummiisolatsiooniga sisemistest filamentkiududest, millel on kõrge soojusjuhtivus, mis parandab soojusülekannet ja vähendab kummi lõhkemise ohtu. Funktsioonid tagavad suurel kiirusel stabiilsuse, haarduvuse, summutuse ja vastupidavuse.
MONOSPIRAALNE VÖÖ (MSB)
VÄHEM SOOJENEMIST SÕITMISE AJAL, ROHKEM STABIILSUST
Rehvi ringjoonele mähitud kerged ja vastupidavad nöörid tagavad sujuva haarduvuse. See aitab kaasa suurele jõudlusele, vähendades kaalu, parandades haarduvust, pöörlemisstabiilsust, sooritust suurel kiirusel ja amortisatsiooniefekti.
3-KIHILINE TURVISESEGU
3-KIHILINE TURVISESEGU
Bridgestone’i täiustatud 3-kihiline segutehnoloogia teie esirehvi jaoks. Topeltsegu turvise keskel on kõva, et tagada tugeval pidurdamisel stabiilsus, lineaarne juhitavus ja suur läbisõit. Õlgadel on segu pehme ja kleepuv, et tagada maksimaalne haarduvus kurvides ... kuni täieliku kaldenurgani.
KATTE JA ALUSE SEGU
Bridgestone'i MotoGP arendusest tulenev pehme välimine (katte) segu annab teile kõrgetasemelise haarduvuse. Sisemine (aluse) segu on samal ajal kõvem, pakkudes rehvile optimaalset jäikust. Kuid isegi turvise kuludes ei puutu kõvem alussegu teega kokku – seega teid ei taba halb üllatus seoses haarduvuse kaoga!
SILICA RICH-i SEGU TAGAREHVI JAOKS
TUGEVAM HAARDUVUS MÄRGADES JA KÜLMADES TINGIMUSTES
Silica Richi segu tagab hea haarduvuse madalatel temperatuuridel sõidu alguses ja paistab silma suurepärase sooritusvõimega märjal teel.
SILICA RICH EX-i SEGU ESIREHVI JAOKS
KINDLAM ESIREHVI HAARDUVUS
Toimivust märgades oludes parandab ränidioksiidi märkimisväärselt suurem kogus võrreldes tavapärase seguga SILICA RICH.
RC-POLÜMEER
KINDLAM HAARDUVUS TEEL
RC-polümeeri tehnoloogia optimeerib ränidioksiidi jaotumist kummisegus ja parandab turvise paindlikkust, tagades parema haardumise teepinnaga nii kuuma kui külma ilmaga. Molekulaarse hõõrdumise vähenemine parandab ka veeretakistust, suurendades seega kütusesäästlikkust.
TUGEVAM HAARDUVUS, SUUREM LÄBISÕIT
Bridgestone’i NanoPro-Tech™ tehnoloogia optimeerib rehvi toimivust molekulaarsel tasandil. See aitab vähendada hõõrdumist, kuumust ja turvise deformatsiooni rehvi pöörlemise ajal, mille tulemuseks on parem turvise haarduvus ja pikem kulumisiga.
Spetsiaalselt koostatud ja strateegiliselt paigutatud segud tagavad usaldusväärse haarduvuse vähese hõõrdumisega pindadel.
Ülipika sammuga muster joondab dünaamiliselt soonte suunda, pakkudes suurepärast stabiilsust, suuremat jäikust ja suuremat prognoositavust kõigi kaldenurkade korral.
Kolmemõõtmelised sooneseinad ja lühikeste lõhedega sooned tagavad suurepärase klotsi jäikuse ja kiire soojenemisaja.
Paralleelsed sooned kõrvuti keskmise ribaga eemaldavad vee kiiresti ja tõhusalt, et tagada kindel toimivus märjal teel.