3D-sooneotstega muster, optimeeritud soone paigutus ja peaaegu siledad õlad tagavad stabiilsuse ja juhitavuse püsivalt kindla haarduvusega.
KÕRGPINGULDATUD NÖÖRI PLATVORMIL (HTSPC) PÕHINEV KONSTRUKTSIOON
PAREM IGAKÜLGNE JUHITAVUS
Terasnööri materjal on valmistatud eraldi kummiisolatsiooniga sisemistest filamentkiududest, millel on kõrge soojusjuhtivus, mis parandab soojusülekannet ja vähendab kummi lõhkemise ohtu. Funktsioonid tagavad suurel kiirusel stabiilsuse, haarduvuse, summutuse ja vastupidavuse.
MONOSPIRAALNE VÖÖ (MSB)
VÄHEM SOOJENEMIST SÕITMISE AJAL, ROHKEM STABIILSUST
Rehvi ringjoonele mähitud kerged ja vastupidavad nöörid tagavad sujuva haarduvuse. See aitab kaasa suurele jõudlusele, vähendades kaalu, parandades haarduvust, pöörlemisstabiilsust, sooritust suurel kiirusel ja amortisatsiooniefekti.
3-KIHILINE TURVISESEGU
3-KIHILINE TURVISESEGU
Bridgestone’i täiustatud 3-kihiline segutehnoloogia teie esirehvi jaoks. Topeltsegu turvise keskel on kõva, et tagada tugeval pidurdamisel stabiilsus, lineaarne juhitavus ja suur läbisõit. Õlgadel on segu pehme ja kleepuv, et tagada maksimaalne haarduvus kurvides ... kuni täieliku kaldenurgani.
5-KIHILINE TURVISESEGU
5-KIHILINE SEGU
Eksklusiivselt Bridgestone’i MotoGP inseneride poolt välja töötatud ainulaadne 5-kihiline tagarehvide tehnoloogia hõlmab kolme erinevat segu. Segu on turvise keskel kõva, et tagada suurem stabiilsus, lineaarne juhitavus ja suur läbisõit. Keskmine õlgade segu annab teile maksimaalse veojõu poolkaldes, et kurvidest väljumisel varakult kiirendada. Ja ülikleepuva servaga saate sügava kaldenurga täieliku enesekindlusega võtta. Erakordne tehnoloogia erakordseks sõiduks!
SILICA RICH EX-i SEGU ESIREHVI JAOKS
KINDLAM ESIREHVI HAARDUVUS
Toimivust märgades oludes parandab ränidioksiidi märkimisväärselt suurem kogus võrreldes tavapärase seguga SILICA RICH.
RC-POLÜMEER
KINDLAM HAARDUVUS TEEL
RC-polümeeri tehnoloogia optimeerib ränidioksiidi jaotumist kummisegus ja parandab turvise paindlikkust, tagades parema haardumise teepinnaga nii kuuma kui külma ilmaga. Molekulaarse hõõrdumise vähenemine parandab ka veeretakistust, suurendades seega kütusesäästlikkust.
TUGEVAM HAARDUVUS, SUUREM LÄBISÕIT
Bridgestone’i NanoPro-Tech™ tehnoloogia optimeerib rehvi toimivust molekulaarsel tasandil. See aitab vähendada hõõrdumist, kuumust ja turvise deformatsiooni rehvi pöörlemise ajal, mille tulemuseks on parem turvise haarduvus ja pikem kulumisiga.
3D-sooneotstega muster, optimeeritud soone paigutus ja peaaegu siledad õlad tagavad stabiilsuse ja juhitavuse püsivalt kindla haarduvusega.
Tagumine rehv: suurem turvise keskosa profiil koos optimeeritud vöö konstruktsiooni ja soone paigutusega parandavad tagaosatunnetust ja suurendavad stabiilsust kurvides.
Edusammud segude arendamises molekulaarsel tasemel parandavad sidestust ja haarduvust, et tagada kiirem kurvide läbimine ja suurem enesekindlus.
3-kihiline segu (ees) ja 5-kihiline segu (taga) pluss kõrge jäikusega rantide täiteained tagavad optimaalse summutuse ja stabiilsuse.
Esirehv: turvise keskosa väiksem profiil tagab pikema kontaktpunkti ja parema survejaotuse, mis parandab juhitavust ja täpsust. Tagumine rehv: suurem turvise keskosa profiil koos optimeeritud vöö konstruktsiooni ja soone paigutusega parandavad tagaosatunnetust ja suurendavad stabiilsust kurvides.
Battlax S21 on esimene rehv, mis on saanud kasu Bridgestone’i uuest siseruumides testimise rajatisest „ULTIMATEYE“, mis analüüsib rehvi käitumist kontaktpunktis.