3-KIHILINE SEGU
Bridgestone'i täiustatud 3-kihiline segutehnoloogia teie esirehvi jaoks. Topeltsegu turvise keskel on kõva, et tagada tugeva pidurdamise stabiilsus, lineaarne juhitavus ja suur läbisõit. Õlgadel on segu pehme ja kleepuv, et tagada maksimaalne haarduvus kurvides ... kuni täieliku kaldenurgani.
5-KIHILINE SEGU
Eksklusiivselt Bridgestone'i MotoGP inseneride poolt välja töötatud ainulaadne 5-kihiline tagarehvide tehnoloogia koosneb kolmest erinevast segust. Segu on turvise keskel kõva, et tagada suurem stabiilsus, lineaarne juhitavus ja suur läbisõit. Õlgade keskmine segu annab teile maksimaalse veojõu poolkaldes, et kiirendada kurvides varakult. Ja ülikleepuva servaga saate sügava kaldenurga täieliku enesekindlusega võtta. Erakordne tehnoloogia erakordseks sõiduks!
MONO SPIRAAL (MS) VÖÖ
VEEREB JAHEDAMALT, ROHKEM STABIILSUST
Kerged ja vastupidavad koordid, mis on ümbritsetud ümber rehvi ümbermõõdu, et tagada sujuv haarduvus. See aitab kaasa suurele jõudlusele koos kaalu vähendamise, haarduvuse paranemise, pöörlemisstabiilsuse, suure kiiruse ja summutusefektiga.
KÕRGE TÕMBETUGEVUSEGA SUPER LÄBIPÕIMITUD KOORD (HTSPC)
PAREM ÜLDINE KÄSITLEMINE
Teraskoordi materjal on valmistatud eraldi kummiisolatsiooniga sisemistest filamentidest, millel on kõrge soojusjuhtivus, mis parandab soojusülekannet ja vähendab läbipuhumise ohtu. Need funktsioonid soodustavad suure kiirusega stabiilsust, haarduvust, imavust ja vastupidavust.
RC POLÜMEER
KINDLAM KONTAKT TEEGA
RC Polymer tehnoloogia optimeerib ränidioksiidi jaotumist kummisegus ja parandab turvise paindlikkust, võimaldades suuremat kontakti teepinnaga nii kuumades kui ka külmades tingimustes. Molekulaarse hõõrdumise vähendamine parandab ka veeretakistust, suurendades seega kütusekulu.
ROHKE RÄNI SISALDUSEGA ESIREHV
KINDLAM ESIREHVI HAARDUMINE
Toimivust märgades oludes parandab märkimisväärselt suurem ränidioksiidi kogus võrreldes tavapärase SILICA RICHiga.
TUGEVAM HAARE, SUUREM LÄBISÕIT
Bridgestone'i NanoPro-Tech™ tehnoloogia optimeerib rehvi jõudlust molekulaarsel tasandil. See aitab vähendada hõõrdumist, kuumust ja turvise deformatsiooni rehvi pöörlemise ajal, mille tulemuseks on parem turvise haardumine ja pikem kulumisiga.
PULSEERIV SOON
PAREMAD MÄRJA SÕIDU OMADUSED
Mustri soone disain, mis ühendab impulsikujulised sooned väikeste keskdeflektoritega. See ühtlustab veevoolu ja optimeerib voolukiirust. Tulemuseks on suurem vee äravool, parem haardumine ja haardumine märgades tingimustes ning väiksem libisemisaste.