Battlax s23 UUS

SPORT MOOTORRATA REHV
alt text
Drag to rotate this tyre

Battlax s23 UUS

SPORT MOOTORRATA REHV
Drag to rotate this tyre
  • Hämmastav kurvikiirus ja külgpidamine
  • 4% kiirem ringiaeg märjal teel
  • 3% lühem pidurdusmaa märjal teel
  •  8% suurem läbisõit
  • Uus etalon hüpersport rehvide seas
Loe rohkem Loe vähem

Laadige alla Battlax s23 rehvimõõtude tabel

Laadige alla S23 rehvimõõtude tabel

Tehnoloogiad

3LC

3-KIHILINE SEGU

Bridgestone'i täiustatud 3-kihiline segutehnoloogia teie esirehvi jaoks. Topeltsegu turvise keskel on kõva, et tagada tugeva pidurdamise stabiilsus, lineaarne juhitavus ja suur läbisõit. Õlgadel on segu pehme ja kleepuv, et tagada maksimaalne haarduvus kurvides ... kuni täieliku kaldenurgani.

5LC

5-KIHILINE SEGU

Eksklusiivselt Bridgestone'i MotoGP inseneride poolt välja töötatud ainulaadne 5-kihiline tagarehvide tehnoloogia koosneb kolmest erinevast segust. Segu on turvise keskel kõva, et tagada suurem stabiilsus, lineaarne juhitavus ja suur läbisõit. Õlgade keskmine segu annab teile maksimaalse veojõu poolkaldes, et kiirendada kurvides varakult. Ja ülikleepuva servaga saate sügava kaldenurga täieliku enesekindlusega võtta. Erakordne tehnoloogia erakordseks sõiduks!

MONO SPIRAAL (MS) VÖÖ

VEEREB JAHEDAMALT, ROHKEM STABIILSUST

Kerged ja vastupidavad koordid, mis on ümbritsetud ümber rehvi ümbermõõdu, et tagada sujuv haarduvus. See aitab kaasa suurele jõudlusele koos kaalu vähendamise, haarduvuse paranemise, pöörlemisstabiilsuse, suure kiiruse ja summutusefektiga.

KÕRGE TÕMBETUGEVUSEGA SUPER LÄBIPÕIMITUD KOORD (HTSPC)

PAREM ÜLDINE KÄSITLEMINE

Teraskoordi materjal on valmistatud eraldi kummiisolatsiooniga sisemistest filamentidest, millel on kõrge soojusjuhtivus, mis parandab soojusülekannet ja vähendab läbipuhumise ohtu. Need funktsioonid soodustavad suure kiirusega stabiilsust, haarduvust, imavust ja vastupidavust.

RC POLÜMEER

KINDLAM KONTAKT TEEGA

RC Polymer tehnoloogia optimeerib ränidioksiidi jaotumist kummisegus ja parandab turvise paindlikkust, võimaldades suuremat kontakti teepinnaga nii kuumades kui ka külmades tingimustes. Molekulaarse hõõrdumise vähendamine parandab ka veeretakistust, suurendades seega kütusekulu.

ROHKE RÄNI SISALDUSEGA ESIREHV

KINDLAM ESIREHVI HAARDUMINE

Toimivust märgades oludes parandab märkimisväärselt suurem  ränidioksiidi kogus võrreldes tavapärase SILICA RICHiga.

NANOPRO-TECH™

TUGEVAM HAARE, SUUREM LÄBISÕIT

Bridgestone'i NanoPro-Tech™ tehnoloogia optimeerib rehvi jõudlust molekulaarsel tasandil. See aitab vähendada hõõrdumist, kuumust ja turvise deformatsiooni rehvi pöörlemise ajal, mille tulemuseks on parem turvise haardumine ja pikem kulumisiga.

PULSEERIV SOON

PAREMAD MÄRJA SÕIDU OMADUSED

Mustri soone disain, mis ühendab impulsikujulised sooned väikeste keskdeflektoritega. See ühtlustab veevoolu ja optimeerib voolukiirust. Tulemuseks on suurem vee äravool, parem haardumine ja haardumine märgades tingimustes ning väiksem libisemisaste.

LISATEAVE