Igakülgne toimivus sportmatkade puhul, tasakaalustades kiirust, juhitavust, mugavust ja vastupidavust.
KÕIKEHÕLMAV REHVIDISAINI 3D-MEETOD (3D CTDM)
KÕIKEHÕLMAV REHVIDISAINI 3D-MEETOD (3D CTDM)
3D CTDM on Bridgestone’i automatiseeritud rehvidisaini tehnoloogia: tipptasemel programm, mis sisaldab dünaamilisi 3D-simulatsioone ja rehvi toimimise kõigi aspektide analüüsi. Esirehvide mustrite puhul on oluline stabiilsuse maksimeerimine suurel kiirusel ja vibratsiooni minimeerimine, samas kui tagumiste rehvide mustrid on välja töötatud suurema negatiivse suhtega kurvides haarduvuse ja stabiilsuse tagamiseks. Rehviprofiilid on disainitud 3D CTDM-iga, et tagada kiirem ja kergem juhitavus kitsastes kurvides. Külgmine jäikus on maksimeeritud, et tagada parem haarduvus, ja lineaarne kontaktsurve säilitatakse kõigi kaldenurkade juures, et tagada sujuv käsitsemine.
TEHNOLOOGIA SIRGELT JA KURVIDES SÕIDUKS (SACT)
TEHNOLOOGIA SIRGELT JA KURVIDES SÕIDUKS (SACT)
Bridgestone’i intensiivse uurimis- ja arendustegevuse järjekordne tulemus. SACT ühendab kaks erinevat kummisegu konstruktsioonis, mis tagab pika kulumiskindluse igapäevaseks sirges asendis sõiduks ning agressiivse õlahaarduvuse kurvides. Nii et lõpuks on olemas rehv, mis kulub vastavalt teie sõiduviisile, millel on täiustatud haarduvus ja läbisõitu suurendav keskjoon. Ideaalne valik sportlikele sõitjatele, kes otsivad suurt läbisõitu ning head hinna ja kvaliteedi suhet!
Igakülgne toimivus sportmatkade puhul, tasakaalustades kiirust, juhitavust, mugavust ja vastupidavust.
Topeltseguga konstruktsioon minimeerib ebakorrapärast kulumist ja tagab suurepärase läbisõidu.
Suurepärane juhitavus ja roolireaktsioon tagavad tõelise sportliku tunde.
Kvaliteetne diagonaalmustriga konstruktsioon väikese ja keskmise töömahuga mootoritele (kuni 500cc).
Madal mustrimüra ja kindel konstruktsioon tagavad sujuva, vaikse ja mugava sõidu.
Täpselt konstrueeritud turvisemuster tagab maksimaalse ohutuse märgades ja kuivades tingimustes.