Blizzak Ice New

Südatalve rehvid Sõiduautole Rehv
alt text
Drag to rotate this tyre 360-icon

Blizzak Ice New

Südatalve rehvid Sõiduautole Rehv
Blizzak ICE on naastudeta talverehv, mis saab hakkama keerulistes lumistes ja jäistes tingimustes mõõdukas ja subarktilises kliimas.
Drag to rotate this tyre 360-icon
  • 8% lühem pidurdusmaa jääl kui selle eelkäijatel 1
  • 25% pikem kasutusiga kui selle eelkäijatel 1
  • Väiksem müra kui tavalisel naastrehvil 2
Loe rohkem Loe vähem

Tehnilised omadused ja eelised

See pilt selgitab, kuidas Blizzak ICE’i turvisemustris olevad sooned on optimaalsed talvistel teedel sõitmiseks, kuid ilma sõidukisisese valju mürata.

Ainulaadsed lamellid ja mustriplokid

Pikendavad rehvi kulumisaega
Õige rehviturvis tähendab talverehvile väga palju. Lõime Blizzak ICE’i turvise mitmete lamellide ja turviseklotsidega (rehvi kõrgemad kummist osad), et parandada selle haarduvust ja pidurdamisvõimet lumel ja jääl. Disain aitab rehvil vastu pidada ka kõige karmimates talvistes tingimustes, et säilitada oma suurepärane jõudlus aja jooksul.
See pilt selgitab, kuidas mikropooridega rehvikoostis Blizzak ICE’i talverehvidel toimib.

Optimaalsed sooned turvises

Vähendage sõidukisisest müra
Mugav teekond ei seisne ainult enesekindluses ja heas juhitavuses, vaid ka vaikse sõidu nautimises. Sõltumatud katsed näitavad, et Blizzak ICE saavutab tänu optimaalsele turvisemustrile madalama mürataseme kui tavaline naastrehv.2 Kuigi rehvimustril on kõrged plokid, ajavad sooned õhku paremini ringi ja vähendavad seega sõidukisisest müra.
See pilt selgitab, kuidas Blizzak ICE’i talverehvi ainulaadsed mustriplokid ja lamellid muudavad jäistel teedel sõitmist.

Võimas mikropooridega rehvikoostis

Vähendab rehvide libisemise riski
Blizzak ICE on talverehv, mis aitab teil end talvistes sõidutingimustes turvaliselt ja ettevalmistunult tunda, eriti jäistel teedel. Rehvide libisemine tekib siis, kui jää peale tekib õhuke veekile, mis takistab rehvi haakumist teega. Lahendusena kasutab Blizzak ICE mikropooridega rehvikoostist, mis imab kindla haarde saavutamiseks jäält vee.

Õiguslik teade

1 Lühem pidurdusmaa ja pikem kulumisaste
Bridgestone’i asutustes tehtud sisekatsete põhjal, võrreldes Blizzak WS80-ga. Rehvisuurus: 215/55 R17. Rehvi kasutusaeg oleneb juhtimisstiilist, rehvirõhust, rehvi- ja sõidukihooldusest, ilmastikutingimustest jne.

2 Vähendage sõidukisisest müra
Bridgestone’i jaoks tegi katse TÜV SÜD 2018. aasta oktoobris-novembris Neubibergis (Saksamaa), kasutati sõidukit VW Golf VII rehvisuurusega 205/55 R16. Blizzak ICE oli võrdväärne Bridgestone’i naastrehvide ja peamiste sama ala konkurentidega. Lisaraport nr [713143908-03] Objektiivne sisemüra (dB): Bridgestone Blizzak ICE (63,4 dB), Nokian Hakkapeliitta 8 (70,0 dB), Bridgestone Spike-02 (70,4 dB), Bridgestone Noranza 001 (70,7 dB), Nokian Hakkapeliitta 9 (71,2 dB).