Blizzak Lm005

Talv Sõiduautole / Suv / 4x4 Rehv
alt text
Click and drag Drag to rotate this tyre 360-icon

Blizzak Lm005

Talv Sõiduautole / Suv / 4x4 Rehv
Blizzak LM005 on uus talverehv, mis on ette nähtud lumisteks ja märgadeks tingimusteks. See naastudeta talverehv sobib suurepäraselt Euroopa pehmetesse ja mõõdukatesse talvekliimadesse.
Click and drag Drag to rotate this tyre 360-icon
  • Töötab suurepäraselt lumel ja jääl 1
  • Parim märghaardumis- ja pidurdusklassis 1
  • DriveGuardi saadavus sõltub suurusest
Loe rohkem Loe vähem

Tehnilised omadused ja eelised

See pilt näitab, kuidas Blizzak LM005 turvisemuster tagab selle talverehvi täiendava haardumise lumistel ja märgadel teedel.

Selged sooned turvisemustris

Täiustatud haarduvus lumel
Üheks parimaks võimaluseks haarduvuse saavutamiseks talvisel ajal on valida rehv, mille sooned on mõeldud talvisteks tingimusteks. Blizzak LM005 rehvide sooned on sügavamad ja siksakilised, et juhtida vett, lörtsi ja lund rehvipinnalt eemale ja saavutada täiendav haarduvus lumistel ja märgadel teedel.
See pilt selgitab, et Blizzak LM005 rehvid toetuvad märgadel teedel ülima haarduvuse saavutamiseks NanoPro-Tech™-i tehnoloogiale.

NanoPro-Tech™ rehvikoostises

Teenis märghaardumise eest EU kategooriahinde A
Blizzak LM005 teenis sõltumatute katsete eest EU kategooriahinde A (kõrgeima kategooriahinde) ülima jõudluse eest märgadel teedel. Rehv pidurdab tõhusamalt ja haardub teepinnaga paremini tänu NanoPro-Tech™-i tehnoloogiale: eksklusiivne Bridgestone’i tehnoloogia, mis hõlmab haarduvaid osakesi ja ränioksiidi osakesi märghaardumise täiustamiseks.*
See pilt selgitab, et Blizzak LM005 rehvidel on kahte eri tüüpi lamellid (2D ja 3D), et haakuda lume ja jää kihtidega.

Erilised lamellid parandavad pidurdusmaad

Lühem pidurdusmaa talvistel teedel
Pidurdamine on ohutul talvisel sõidul väga oluline ja õiged lamellid (väikesed sisselõiked turvises) võivad kogu sõidukogemust muuta. Blizzak LM005 rehviturvis sisaldab mitmeid 2D ja 3D lamelle, et suurendada selle haakumist teega ja haakuda maksimaalse kontrolli saavutamiseks lume ja jääga.

Õiguslik teade

1 TÜV SÜD tegi 2018. aasta oktoobris-novembris ATP Papenburgi asutuses (Saksamaa) Bridgestone’i jaoks märg- ja kuivkatsed, TÜV SÜD-i tooteteenuse asutuses (Saksamaa) müra-, mugavus- ja laborikatsed ning ARCTIC FALLSIS (Rootsi) lume- ja jääkatsed; kasutati sõidukit VW Golf VII rehvisuurusega 195/65 R15. Blizzak LM005 oli samas kategoorias võrdväärne järgmiste peamiste konkurentidega: Continental WinterContact TS860, Michelin Alpin 6, Goodyear UltraGrip 9, Pirelli Cinturato Winter. Lisaraport nr [713139853-03] Pidurdusteekond lumel (40 km/h kuni 5 km/h) meetrites: Bridgestone LM005 (16,6), Continental WinterContact TS860 (16,1), Goodyear UltraGrip 9 (17,0), Pirelli Cinturato Winter (17,0), Michelin Alpin 6 (17,2) Kiirendus/haardumine lumel (10 km/h kuni 35 km/h) sekundites: Bridgestone LM005 (3,53), Continental WinterContact TS860 (3,49), Michelin Alpin 6 (3,56), Pirelli Cinturato Winter (3,59), Goodyear UltraGrip 9 (3,63) Pidurdusteekond jääl (20 km/h kuni 5 km/h) meetrites: Bridgestone LM005 (10,6), Michelin Alpin 6 (10,3), Pirelli Cinturato Winter (10,7), Continental WinterContact TS860 (10,8), Goodyear UltraGrip 9 (11,0) Pidurdusteekond märgpidurdamisel (80 km/h kuni 20 km/h) meetrites: Bridgestone LM005 (27,2), Continental WinterContact TS860 (29,5), Goodyear UltraGrip 9 (30,0), Pirelli Cinturato Winter (30,3), Michelin Alpin 6 (30,7) Külgsuunaline märghaardumine (kurvides) meetrit/sekundis2: Bridgestone LM005 (6,53), Continental WinterContact TS860 (6,34), Goodyear UltraGrip 9 (6,30), Pirelli Cinturato Winter (6,23), Michelin Alpin 6 (6,18).