Õigusalane teatis
1 Lühim pidurdusteekond jääl ja parim haardumine jääl võrreldes kõrgekvaliteediliste naastrehvidega. TÜV SÜD-i poolt Bridgestone'i tellimusel 2022. aasta märtsis läbiviidud katsetused lume- ja jääkatseteks mõeldud rajatistes Bridgestone SPG (Rootsi) ja ARCTIC FALLS (Rootsi) VW Golf VII-ga, rehvimõõduga 205/55 R16. Blizzak Spike 3 tulemused võrrelduna sama valdkonna peamiste konkurentide tulemustega: CONTINENTAL IceContact 3, MICHELIN X-Ice North 4, NOKIAN Hakkapeliitta 10, GOODYEAR UltraGrip Arctic 2. Raport nr [713252341]. PIDURDAMINE JÄÄL, hinnang: BRIDGESTONE Blizzak Spike 3 (100%), NOKIAN Hakkapeliitta 10 (89,7%), MICHELIN X-Ice North 4 (89,1%), GOODYEAR UltraGrip Arctic 2 (78,4%), CONTINENTAL IceContact 3 (71,7%). KIIRENDAMINE JÄÄL, hinnang: BRIDGESTONE Blizzak Spike 3 (100%), MICHELIN X-Ice North 4 (100%), NOKIAN Hakkapeliitta 10 (76,7%), GOODYEAR UltraGrip Arctic 2 (71,6%), CONTINENTAL IceContact 3 (67,9%).
2 +4% parem juhitavus lumel võrreldes eelkäijaga. Põhineb Bridgestone vs Noranza 001 sisetestidel. Rehvimõõt 205/55 R16.
3 +16% paranemine võrreldes eelkäijaga. Põhineb Bridgestone vs Noranza 001 sisetestidel. Rehvimõõt 205/55 R16.
4 35% rohkem naaste kui Noranza 001-l. Rehvimõõt 205/55 R16.