Õigusteave
1 Põhineb praegustel kulumisomaduste sisetesti tulemustel võrreldes eelkäijatega R-STEER 001, R-DRIVE 001 ja R168. Suurused 315/80R22,5 STEERi ja DRIVE’i jaoks ning 385/65R22,5 TRAILERi jaoks.
2 Testid TÜV SÜDi poolt Bridgestone’i tellimusel 2019. aasta novembris rajatistes EUPG, Aprilia (Itaalia) märgtestid, MAN TGX 26,500, rehvimõõduga 315/80 R 22,5. Bridgestone’i DURAVIS R-STEER 002 / R-DRIVE 002 võrreldes sama segmendi peamiste konkurentide tulemustega: Michelin X Multiway 3D XZE / X Multiway 3D XDE, Continental Hybrid HS3 / Hybrid HD3, Goodyear Kmax S Gen.2 / Kmax D Gen.Lisa aruanne nr [713168488] Pidurdusteekond märjal teel (60 km/h kuni 0 km/h) meetrites: Bridgestone’i DURAVIS R002 (24,9), Continental Hybrid (25,3), Goodyear K-max Gen-2 (25,5), Michelin X Multiway 3D (26,1) Stabiilsus külgmisel märghaarduvusel (kurvis) m/s 2: Bridgestone’i DURAVIS R002 (3,18), Continental Hybrid (3,14), Goodyear K-max Gen-2 (3,14), Michelin X Multiway 3D (3,15).
3 EL-i märgis suurustes 315/80R22,5 STEERi & DRIVE’i puhul ja 385/65R22,5 TRAILERi puhul
4 Põhineb päristingimustes läbi viidud hindamisel. Staatus mai 2019.